Ευχαριστώ Δημήτρη. Το HighC μπορεί να χρησιμοποιηθεί και ως προθάλαμος, αλλά και ως θάλαμος. Με δεδομένη μάλιστα την ανάγκη να έχουμε μιαν οριστική μορφή κάποιων έργων το HighC προσφέρει τη δυνατότητα να διαχειριστούμε ηχητικό υλικό πέρα από συμβατικούς τρόπους με συνέπεια το ακουστικό αποτέλεσμα να έχει κάποια πρωτοτυπία.
SCHATZ: Reproches d'Amour
-
Κάποτε η μουσική σαλονιού ήταν πολύ της μόδας στα ελληνικά ωδεία. Ίσως πιο
κενό κι ανούσιο κομμάτι απ’ το "Reproches d’Amour" δεν μπορεί να γραφεί,
αλλά ...
O τόπος μας
-
Ανεβήκαμε πάνω στο λόφο να δούμε τον τόπο μας-
φτωχικά, μετρημένα χωράφια, πέτρες, λιόδεντρα.
Αμπέλια τραβάν κατά τη θάλασσα. Δίπλα στ' αλέτρι
καπνίζει μια μ...
εφτά του δεκαεφτά
-
*–Γιατί κοριτσάκι μένεις μόνο σου εδώ έξω, σ’ αυτή την παγωνιά;*
.
*–Δεν είμαι μόνη, είμαι με την αναμονή μου.**
.
.
.
Η αναμονή, η προσδοκία της ζωής. Η...
Λειτουργικό τραγούδι: Αλησμονώ και χαίρομαι.2.
-
Τώρα που γνωρίσαμε τα ρήματα, αναγνωρίζουμε κάποια χαρακτηριστικά τους. Το
τραγούδι μας ξεκινά με ένα ρήμα: αλησμονώ. Γνωρίζω το λησμονώ αλλά το
αλησμονώ...
εξαλείφοντας την πικρία....
-
Ο Χρόνος εκδικείται
εξαλείφοντας την πικρία....
Δράττομαι της ευκαιρίας να υπογραμμίσω τα λόγια αυτά του Μπερεκέτη, κατά
κόσμον Γεωργίου Χατζημιχελάκη, τ...
2 σχόλια:
Ειλικρινά πολύ ωραίες συνθέσεις και οι δύο! Μου ανανέωσες το ενδιαφέρον γι' αυτό το εργαλειάκι...
Ευχαριστώ Δημήτρη. Το HighC μπορεί να χρησιμοποιηθεί και ως προθάλαμος, αλλά και ως θάλαμος. Με δεδομένη μάλιστα την ανάγκη να έχουμε μιαν οριστική μορφή κάποιων έργων το HighC προσφέρει τη δυνατότητα να διαχειριστούμε ηχητικό υλικό πέρα από συμβατικούς τρόπους με συνέπεια το ακουστικό αποτέλεσμα να έχει κάποια πρωτοτυπία.
Δημοσίευση σχολίου