Σάββατο, Μαρτίου 12, 2005

Προς Αγαπητόν Γεώργιον Χοιροβοσκόν

Γράφω στο δικό μου μπλόγκ, γιατί είναι αδύνατον να σου γράψω comment στο δικό σου. Επίσης δεν μπορώ να δώ κανένα άλλο comment. Δες αν φταίει κάτι στις ρυθμίσεις.

Ο Αρτέμης Κουκουζέλης, μου επέστησε την προσοχή, ότι η απάντησή μου στην ερώτησή σου περί του ρητού του Χρυσοστόμου, ήταν κοφτή και ίσως επιθετική. Όχι όμως. Αυτό είναι το κακό, η το καλό με τα μπλόγκς. Ξέρεις έχω σχηματίσει την εικόνα της φυσιογνωμίας σου, όπως και των άλλων μπλόγκερ και σχολιαστών, και όταν σε διαβάζω ή σου γράφω το κάνω εν είδη διαλόγου άμεσου. Λοιπόν όταν σου απαντούσα είχαμε μια πάρα πολύ γλυκιά κουβέντα και απάντησα με υπομειδίαμα και μετά έβαλες τα γέλια.
Αλλά ο Κουκουζέλης που είναι εικονομάχος με υποχρεώνει να διευκρινίσω.
Λοιπόν το κάνω:
Κυριολεκτούσα. Τις ρήσεις αυτές, όπως του Χρυσοστόμου, έχω την εντύπωση ότι οι διάφοροι σοφοί παρότι τις διατυπώνουν σε πληθυντικό, ουσιαστικά τις απευθύνουν ατομικά. Και δεν μπορεί κάποιος από μας να αναλάβει να απαντήσει εκ μέρους όλων, δηλαδή στο γενικό "εγώ πιστεύω, ότι μπλα μπλα, εμείς όλοι μπλα μπλα, έτσι θα έπρεπε μπλα μπλα, και αυτό εννοούσε μπλα μπλα, άρα και εγώ όπως όλοι, και μάλλον βρίσκομαι καλύτερα από πολλούς άλλους που βρίσκονται σε χειρότερη κατάσταση μπλα μπλα, λυπήσου με Θεούλη μου που είμαι τι καλό παιδί".

Σημειωτέον δε, επειδή μας διαβάζουν κι άλλοι: Μάλλον νιώθω αγνωστικιστής και μάλλον αισθητικώς με ενδιαφέρουν τα σχετικά και τα παρεμφερή αυτών ζητήματα.

1 σχόλιο:

Γεώργιος Χοιροβοσκός είπε...

Aγαπητέ Γεράσιμε Μπερεκέτη και βέβαια γελάσαμε όταν ανταλλάξαμε τις σκέψεις μας,όπως επίσης δεν βλέπω τον λόγο γιατί να μην γελάσουμε και στο μέλλον!!

Δεν φαντάζομαι άλλο λόγο για την παραίνεση του Αρτέμη, πέραν κάποιας
όχλησης η οποία φαίνεται να του δημιουργείται ( και πολύ σωστά κατα
την γνώμη μου) απο διάφορα πεσίματα του τύπου μυρίζει καλύτερα ο μουσακάς απο τις κάλτσες μου - όμως εσύ δεν είχες καμμία σχέση με αυτό και το γνωρίζουμε και οι δύο!

σ' ευχαριστώ για την ζωγραφιά έτσι
εντελώς παιδικά να ομολογήσω ότι με
ξάφνιασες...Ευχαριστώ πάλιν και πολλάκις!!

Θα προσπαθήσω να βρώ τις διορθώσεις,
αλλα η Damsel πως μπορεί και μου γράφει σχόλια..Υπόσχομαι να το κοιτάξω.

Προσπαθώ να χωνέψω ενα CD του
Νεοχωρίτη του Παναγιώτη...απο τα
Σύμμεικτα του Χατζηγιακουμή.

οι παχουλές αναρτήσεις (όσο τις διαβάζετε τόσο παχαίνουν)